- Predmet VOP
1.1 Predmetom týchto VOP je úprava práv a povinností medzi spoločnosťou E.I.E. s.r.o.
Chrobákova 11, SK- 84102 Bratislava, IČO:35 962 038, DIČ:2022079653,
IČDPH:SK2022079653, Obchodný register Okr.súd Bratislava 1, Oddiel: Sro,Vložka
č.:38111/B a Klientom.
VOP sú zverejnené v prevádzke na dostupnom mieste, ako aj na Webovej stránke
Prevádzkovateľa: https://www.ski-centrum-bratislava.sk.
1.2 Začatím využívania Služieb Prevádzkovateľa alebo kúpou tovaru od Prevádzkovateľa
Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so znením VOP, podmienkami ochrany osobných údajov,
Prevádzkovým poriadkom, reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, Bezpečnostnými a
inými predpismi, prípadne ďalšími dokumentmi Prevádzkovateľa ktoré sú uvedené na Web
stránke https://www.ski-centrum-bratislava.sk.
1.3 Ak nie je písomne dohodnuté inak, tieto VOP sa vzťahujú na právny vzťah medzi
Klientom a Prevádzkovateľom. - Definícia pojmov a podmienky ich používania
2.1 ,,Akcia“ je jednorazový produkt, alebo Služba s osobitnými podmienkami, ktorá nie je
uvedená v Cenníku. Akcia je spoplatnená osobitou cenou a nevzťahuje sa na firemných
Klientov. Podmienky Akcie, vrátane ceny a časového obmedzenia možnosti jej využitia, budú
Prevádzkovateľom zverejnené na vybraných Prevádzkach a Web stránke.
2.2 ,,Benefitová poukážka“ je vybraná poukážka, ktorú Prevádzkovateľ akceptuje na
základe zmluvného vzťahu s treťou stranou
2.3 „Bezpečnostnými a inými predpismi“ sú právne predpisy, nariadenia, normy a iné
pravidlá na ochranu života a zdravia platné a účinné v dobe využívania služieb Klientom,
ktorými sa je Klient povinný riadiť, a ktoré sa priamo, alebo len sprostredkovane, týkajú
bezpečnosti a ochrany života a zdravia pri využívaní Služieb v Prevádzke. Klient vstupom
do SKI Centra potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými bezpečnostnými a inými predpismi
zverejnenými v Prevádzke pri vybraných Službách Prevádzkovateľa, a že s nimi súhlasí a
zaväzuje sa ich dodržiavať v celom rozsahu.
2.4 „Cena služby (služieb)“ je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v
znení neskorších predpisov ako cena zmluvná a tvorí ju súčet cien v zmysle aktuálneho
Cenníka za všetky jednotlivé úkony poskytovaných v rámci Služby, resp. za cenu jednotlivej
Služby. Cena služby je uvedená v aktuálne platnom Cenníku poskytovania Služieb
2.5 „Cena tovaru“ je dojednaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení
neskorších predpisov ako cena zmluvná. Cena tovaru je uvedená v aktuálne platnom
Cenníku.
2.6 „Cenník“ je zoznam poskytovaných Služieb a tovaru Prevádzkovateľa, vrátane cien za
jednotlivé poskytované Služby, predávané tovary, príplatky, Prevádzkovateľom v Centre,
pričom môže uvádzať aj trvanie Služby a ďalšie podmienky jej využitia vybraných služieb,
možnosti zakúpenia, storno podmienok Rezervácií a ďalšie podmienky jednotlivých služieb.
Cenník je k nahliadnutiu online na Web stránke ako aj na viditeľnom mieste v každom
Centre. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny informácií uvedených v
Cenníku.
2.7 „Centrum“ alebo „Prevádzka“ je telovýchovno-športové zariadenie SKI CENTRUM
BRATISLAVA prevádzkované vo Vlčom hrdle 1037/73, 821 07 Bratislava
2.8 „Doba poskytovania služby“ je časový úsek odo dňa účinnosti Zmluvy do dňa jej
zániku, počas ktorej je Klient oprávnený využívať vybranú Službu Prevádzkovateľa podľa
zvolenej Služby a dĺžky jej trvania.
2.9 ,,Firemná zľava“ zvýhodnené podmienky pre Klientov-právnické osoby, ktorých
zamestnanci, resp. členovia ako samostatní Klienti sú povinní sa na uplatnenie firemnej
zľavy preukázať dokladom, ktorý ich oprávňuje využiť zvýhodnené podmienky
(zamestnanecký preukaz, prihlásenie sa cez emailové adresy spoločnosti alebo
zamestnávateľa resp. podľa dohody s Klientom – právnickou osobou)
2.10 „Klient“ je :
a) fyzická osoba staršia ako 15 rokov alebo právnická osoba, ktorá je oprávnená k
využívaniu služieb poskytovaných Prevádzkovateľom v jednotlivých Centrách.
b) fyzická osoba staršia ako 7 roky a mladšia ako 15 rokov, ktorá má vstup do Centra
povolený výlučne pod dohľadom zákonného zástupcu, alebo pod dohľadom odborne
spôsobilej osoby (napr. športový odborník, Tréner a pod.), alebo pod dohľadom inej osoby,
ktorá za sprevádzané osoby mladšie ako 15 rokov po vstupe do Prevádzky zodpovedá.
Ak nie je v týchto VOP, alebo Prevádzkovateľom pri jednotlivých Službách stanovené inak,
identifikácia Klienta pri každom vstupe do Prevádzky prebieha formou overenia Platným
identifikačným dokladom.
2.11 „Objednávkou“ sa rozumie návrh na uzavretie Zmluvy, ktorý má najmä podobu
písomného, ústneho, alebo telefonického záujmu o záväzné uzavretie Zmluvy a poskytnutie
vybraných Služieb a tovarov zo strany Prevádzkovateľa
2.12 „Orgán dozoru“ je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát Slovenskej
obchodnej inšpekcie, P.O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, resp. príslušný
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie podľa miestnej príslušnosti Prevádzky
2.13 „Platný identifikačný doklad“ je občiansky preukaz podľa zákona č. 395/2019 Z.z.
občianskych preukazoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších
predpisov alebo cestovný pas ako cestovný doklad
v zmysle zákona č. 647/2007 Z. z. o cestovných dokladoch a o zmene a doplnení niektorých
zákonov, v znení neskorších predpisov
2.14 „Prevádzkovateľom“ je obchodná spoločnosť E.I.E. s.r.o. Chrobákova 11, SK- 84102
Bratislava, IČO:35 962 038, DIČ:2022079653, IČDPH:SK2022079653, Obchodný register
Okr.súd Bratislava 1, Oddiel: Sro,Vložka č.:38111/B Prevádzkovateľ poskytuje Služby
posilňovne, fitness, skupinové cvičenia, lyžiarske trenažére a iné Služby, zároveň k týmto
vybraným Službám poskytuje prístup, ich zakúpenie, Rezerváciu. Spôsobom poskytovania
Služieb sa rozumie umožnenie Klientom využívať jednotlivé časti Centra, alebo čerpať jeho
Služby.
2.15 „Prevádzkovým poriadkom“ je súhrn práv a povinností Klienta alebo inej osoby
vstupujúcej do Centra Prevádzkovateľa vypracovaný Prevádzkovateľom. Klient vstupom do
Centra potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými ustanoveniami Prevádzkového poriadku, že
s nimi súhlasí a zaväzuje sa ich dodržiavať v celom rozsahu. Prevádzkový poriadok je k
dispozícii na recepcii. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmeny Prevádzkového
poriadku
2.16 „Rezervácia“ znamená rezerváciu vybranej Služby Klientom prostredníctvom
Prevádzkovateľom určených možností a za podmienok určených v Cenníku
2.17 „Služba“ služba poskytovaná Prevádzkovateľom v Centre počas prevádzkovej doby
Centra,, ktorá predstavuje záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť Klientovi zvolené Služby
(prístup do zvolených priestorov Centra a poskytovanie ďalších súvisiacich služieb v
dojednanom rozsahu Klientovi) za podmienok uvedených v Zmluve a týchto VOP. Služba je,
s výnimkou osôb do 3 rokov veku a Hosťa, viazaná výlučne na registrovaného Klienta.
2.18 „Spotrebiteľom“ sa rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy
a/alebo Zmluvy o členstve nie je podnikateľom v zmysle príslušných všeobecne záväzných
právnych predpisov a nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania
2.19 „Storno objednávky“ možnosť zrušenia objednanej Služby do doby začatia jej
využívania stanovenej Klientom a podľa podmienok uvedených pri konkrétnej Službe
uvedenej v Cenníku
2.20 ,,Storno rezervácie“ je zrušenie Rezervácie v súlade s týmito VOP
2.21 ,,Tréner“ je osoba poskytujúca osobné individuálne alebo skupinové tréningy v Centre
a má uzatvorený záväzkový vzťah s Prevádzkovateľom,
2.22 ,,Web stránka“ je internetová stránka Prevádzkovateľa, www.ski-centrum-bratislava.sk.
2.23 „Zmluvou“ sa rozumie zmluva o poskytnutí Služieb/kúpe tovaru, Zmluva o členstve
podmienky ochrany súkromia a osobných údajov (Zásady ochrany osobných údajov),
reklamačný poriadok Prevádzkovateľa, Prevádzkový poriadok a iné zmluvné dokumenty
ktoré sa vzťahujú na vybrané Služby a ktoré sú označené ako súčasť právneho vzťahu
medzi Klientom a Prevádzkovateľom
2.24 „Zodpovednou osobou“ je zamestnanec Prevádzkovateľa, alebo iná osoba poverená
Prevádzkovateľom dohľadom nad využívaním Služieb zo strany Klienta, poradenstvom,
inštruktážou, alebo akoukoľvek inou činnosťou bezprostredne súvisiacou s aktivitami Klienta
v Centre a využívaním Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom.
2.25 „Zákon o predaji na diaľku“ je zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých
zákonov - Uzavretie Zmluvy
3.1 Zmluva je uzavretá na základe ponuky Prevádzkovateľa, následnej Objednávky zo strany
Klienta a jej akceptácie zo strany Prevádzkovateľa. Klient môže objednať u Prevádzkovateľa
poskytnutie vybraných Služieb a Prevádzkovateľ môže poskytnutie Služieb potvrdiť najmä:
a) prostredníctvom Web stránky
c) priamo na recepcii v prevádzke
d) písomnou formou uzatvorenia Zmluvy mailom info@ski-centrum-bratislava.sk - Platby za Služby a platobné podmienky
4.1 Klient prioritne platí cenu za Služby:
a) na základe uzatvorenej Zmluvy uzatvorenej na diaľku/mimo prevádzkových priestorov
(cez Web stránku alebo aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Prevádzkovateľa a to
prostredníctvom platobnej brány a platobnej karty ak je to Prevádzkovateľom technicky
umožnené), a to v súlade s VOP a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na
území Slovenskej republiky,
b) na základe uzatvorenej Zmluvy uzatvorenej priamo na vybranej Prevádzke
c) na základe vystavenej faktúry
Pri uzatvorení Zmluvy podľa písm. b) a c) pre vylúčenie všetkých pochybností platí, že tento
právny úkon nespadá pod aplikáciu ustanovení Zákona o predaji na diaľku.
4.2 Cenu za služby alebo tovary v Prevádzke nie je možné zaplatiť vybranými poukážkami
spoločností (napr. Benefitné poukážky), s ktorými nemá Prevádzkovateľ uzatvorenú zmluvu.
4.3 V prípade, ak nie je možné využiť jeden zo spôsobov realizácie platby v zmysle
predchádzajúcich bodov, je Klient povinný využiť iný z týchto spôsobov platby, ktorý je
dostupný. Poplatky za prevod finančných prostriedkov znáša Klient, pričom prípadné
poplatky nie sú účtované Prevádzkovateľom, ale subjektom, ktorý prevod finančných
prostriedkov zabezpečuje.
4.4 Klient je povinný dodržiavať podmienky Služby. V prípade prekročenia stanoveného času
/počtu možnosti využívania vybraných Služieb (napríklad časovo obmedzený vstup do je
Klient povinný uhradiť doplatok v zmysle Cenníka resp. si zakúpiť novú Službu.
4.5 Všetky poplatky ktoré je Klient povinný uhradiť Prevádzkovateľovi a ktoré súvisia s
podmienkami využívania Služieb Klienta u Prevádzkovateľa sú uvedené v týchto VOP a v
Cenníku. - Vstup do prevádzky a poskytnutie Služieb
5.1 K umožneniu vstupu do Prevádzky a k poskytnutiu Služieb Prevádzkovateľom dôjde až
po splnení všetkých podmienok Klientom v súlade s VOP.
5.2 Ak nie je stanovené Prevádzkovateľom inak, Klient ktorý má platne zriadené Zákaznícke
konto a má stiahnutú mobilnú aplikáciu vo svojom zariadení, vstupuje do Prevádzky po
udelení ústneho alebo písomného potvrdenia.
5.3 Klient – starší ako 3 roky a mladší ako 15 rokov má vstup do Prevádzky povolený výlučne
pod dohľadom zákonného zástupcu, alebo pod dohľadom odborne spôsobilej osoby (napr.
športový odborník, Tréner a pod.), alebo pod dohľadom inej osoby, ktorá za sprevádzané
osoby mladšie ako 15 rokov po vstupe do Prevádzky zodpovedá v celom rozsahu a to na
základe poverenia zákonného zástupcu. V prípade, že sa dodatočne preukáže, že takáto
osoba, ktorá sprevádzala osoby staršie ako 3 roky a mladšie ako 15 rokov, nemala
poverenie od zákonného zástupcu v zmysle predchádzajúcej vety zodpovedá za takúto
sprevádzanú osobu vo vzťahu k Prevádzkovateľovi v celom rozsahu. Pre tréningy na
trenažéroch je pre takéto osoby je nutne predložiť podpísané VYHLÁSENIE O
ZODPOVEDNOSTI PRI UJME NA ZDRAVÍ
5.4 Vstupom do prevádzky Klient, resp. zákonný zástupca Klienta, zákonný zástupca osoby
definovanej v bode 6.5 alebo iná osoba zodpovedná za Klienta potvrdzuje, že zdravotný stav
mu je dostatočne známy, pričom tento zdravotný stav žiadnym spôsobom a to ani čiastočne
nebráni vo využívaní Služieb Prevádzkovateľa. V prípade akýchkoľvek pochybností vo
vzťahu k okolnostiam brániacim využívania Služieb je Klient, zákonný zástupca osoby
definovanej v bode 6.5 alebo iná osoba zodpovedná za Klienta povinná oznámiť takúto
skutočnosť Zodpovednej osobe.
5.5 Klient je povinný dodržiavať otváracie hodiny jednotlivých Prevádzok. Otváracie hodiny
počas ktorých je možné využívať Služby v Prevádzke sú uvedené na vstupe do Prevádzky. V
prípade, ak Klient prekročí lehotu otváracích hodín a bude sa zdržiavať v prevádzke mimo
otváracích hodín, je Prevádzkovateľ oprávnený účtovať poplatok za neskoré opustenie
priestorov Prevádzky v zmysle platného Cenníka. - Vady Služieb, záručná doba a prevenčná povinnosť Klienta
6.1. V prípade vady poskytovaných Služieb Prevádzkovateľom je Klient povinný postupovať
podľa platného reklamačného poriadku Prevádzkovateľa.
6.2. Ak Klient využije Služby napriek tomu, že ich označuje za vadné, vzdáva sa práva na ich
reklamáciu a poskytnutie Služby bude považované za prijaté bez výhrad zo strany Klienta.
6.3. Spôsob vybavenia reklamácie je upravený reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa,
ktorý je súčasťou Zmluvy. - Zodpovednosť za škodu
7.1. Prevádzkovateľ zodpovedá za splnenie svojich zmluvných povinností s odbornou
starostlivosťou.
7.2. Klient nemá právo na náhradu škody spôsobenú vlastným úmyselným alebo
nedbanlivostným konaním alebo úmyselným/nedbanlivým konaním tretích osôb, ktoré sa s
jeho vedomím zdržiavajú v Centre.
7.3. Klient zodpovedá v plnom rozsahu za (i) škodu spôsobenú na majetku Prevádzkovateľa
a to aj v prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním ako aj za
(ii) škodu na majetku a/alebo zdraví tretích osôb, nachádzajúcich sa v Centre a to aj v
prípade, ak bude spôsobená z nedbanlivosti, neodborným zaobchádzaním. Klient sa
zaväzuje takto vzniknutú škodu nahradiť poškodenému v celom rozsahu.
Klient je povinný zaobchádzať so zariadením/majetkom Prevádzkovateľa alebo
zariadením/majetkom, ktoré Prevádzkovateľ užíva/má v nájme/výpožičke/držbe a je v
priestoroch Centra šetrne. Prevádzkovateľ nepreberá zodpovednosť za poškodenia zdravia
alebo vecí, ktoré vznikli zaobchádzaním zo strany Klienta v rozpore so Zmluvou.
7.4. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v
prevádzke počas využívania Služieb, ak tieto budú odložené mimo miest vyhradených
Prevádzkovateľom. Prevádzkovateľ zodpovedá za škodu na veciach v zmysle Zmluvy a
ustanovení príslušného všeobecne záväzného právneho predpisu. Právo na náhradu škody
sa musí uplatniť u Prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu.
7.5. Zodpovedná osoba a ani Prevádzkovateľ nezodpovedá za spôsob využívania Služieb zo
strany Klienta, nie je povinná poskytnúť mu poradenstvo, inštruktáž alebo akoukoľvek inou
činnosťou bezprostredne súvisiacou s aktivitami Klienta v Centre
7.6 Klient, ktorý spôsobí Prevádzkovateľovi a/alebo tretím osobám škodu, je za ňu
zodpovedný v súlade s ustanovením § 420 zákona č. 40/1964 Zb. (Občiansky zákonník) v
znení neskorších predpisov.
7.7 Prevádzkovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za obsah, bezchybnosť, správnosť a
funkčnosť internetových stránok tretích osôb, na ktoré sú na Web stránke uvedené odkazy
(links). - Osobitné ustanovenia pre Zmluvy uzatvorené Spotrebiteľmi na diaľku
8.1 Ak došlo k uzavretiu Zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom výlučne
prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej
fyzickej prítomnosti Prevádzkovateľa a Spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla má sa
za to, že došlo k uzatvoreniu Zmluvy v zmysle Zákona o predaji na diaľku alebo Zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov Prevádzkovateľa a o zmene a doplnení niektorých
zákonov.
8.2 Ak sa má na základe Zmluvy začať poskytovanie Služby pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od Zmluvy, alebo ak Spotrebiteľ o poskytovanie Služby pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od Zmluvy požiada, Prevádzkovateľ týmto:
a) poučuje Spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred
uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na
odstúpenie od Zmluvy, a
b) Spotrebiteľ výslovne súhlasí so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na
odstúpenie od Zmluvy a vyhlasuje, že bol riadne poučený podľa písmena a).
9.3. Spotrebiteľ berie na vedomie, že stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom
poskytnutí Služby a vzniká mu povinnosť uhradiť cenu za skutočné poskytnuté plnenie, a to:
a) ak Spotrebiteľ uzavrie Zmluvu, v ktorej požiadal o poskytovanie Služieb v 14-dňovej lehote
na odstúpenie od Zmluvy začínajúcej sa uzavretím Zmluvy,
b) ak sa poskytovanie Služby začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ
vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na
odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí Služby
8.3 Spotrebiteľ je oprávnený, s výnimkou ustanovení bodov 9.2 a 9.3, bez uvedenia dôvodu
odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov Prevádzkovateľa a to v lehote 14 (slovom: štrnástich) dní od uzavretia Zmluvy má
právo uplatniť odstúpenie od Zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom
trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od Zmluvy a zaslať ho
poštou alebo emailom na e-mailovú adresu uvedenej pri realizácii info@ski-centrumbratislava.sk
8.4 Uzatvorením zmluvy na diaľku Spotrebiteľ súhlasí s doručením informácií podľa § 3 ods.
1 Zákona o predaji na diaľku, ako napríklad potvrdenie o uzatvorení Zmluvy, formulár na
odstúpenie od Zmluvy v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči.
8.5 V prípade, ak s predmetom zmluvy uzatvorenej na diaľku, ktorej predmetom budú
náklady na vrátenie tovaru alebo Služby je Spotrebiteľ povinný znášať náklady na vrátenie
tovaru alebo Služby a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku aj náklady na vrátenie
tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. - Osobitné ustanovenia
9.1 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo predaja jednotlivých Služieb/poskytovania vybraných
Služieb obmedziť.
9.2 Prevádzkovateľ môže pri zakúpení viacerých Služieb poskytnúť Klientovi zľavu. Zľavy sa
poskytujú podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa, na poskytnutie zľavy nie je právny
nárok.
9.3 Prevádzkovateľ poskytuje Klientovi Služby za Cenu za služby v zmysle Cenníka
Prevádzkovateľa a v súlade so Zmluvou a VOP/Podmienkami.
9.4 Klient je oprávnený využívať Služby výhradne v rozsahu a spôsobom určeným týmito
VOP, Zmluvou. Ak tento spôsob nie je určený je Klient oprávnený využívať výhradne
spôsobom, aký je pre využívanie daných Služieb obvyklý.
9.5 Klient berie na vedomie, že každé skupinové cvičenie (ako Služba) je limitované
maximálnym počtom Klientov na tom ktorom skupinovom cvičení. V prípade naplnenia
kapacity daného skupinového cvičenia môže Prevádzkovateľ odmietnuť Rezerváciu a/alebo
poskytnutie Služby Klientovi bez nároku na vrátenie peňažných prostriedkov a bez nároku na
predĺženie platnosti vopred predplatenej Služby.
9.6 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny rozvrhu vybraných Služieb, ako napríklad
skupinových cvičení, bez nároku na vrátenie Ceny za služby predplatených Služieb.
Uvedené sa týka aj tých Služieb, na ktoré si Klient vykonal Rezerváciu.
Osobitné ustanovenia vo vzťahu k Rezervácii Služieb
9.7 Rezerváciu Služby, ktorá pripúšťa možnosť Rezervácie podľa Cenníka, ak nie je v
Cenníku uvedené inak, je možné Klientom zrušiť bez poplatku pred jej plánovaným začatím
najneskôr v lehote uvedenej v Cenníku.
9.8 V prípade, ak sa Klient nedostaví na rezervované Služby, včas, Rezervácia mu bude
zrušená momentom jej začatia, a to bez nároku na vrátenie Ceny služby ak išlo o
predplatenú Službu.
9.9 Rezerváciu Služieb je možné vykonať prostredníctvom Web stránky, alebo iným
spôsobom, ktorý v danom čase umožňuje Prevádzkovateľ. Predpokladom úspešnej
Rezervácie vybraných Služieb je poskytnutie vyžiadaných údajov.
Osobitné ustanovenia vo vzťahu k právam a povinnostiam Klientov a Prevádzkovateľa
9.10 Prevádzkovateľ je oprávnený kontrolovať dodržiavanie povinností Klientov, resp. osôb
využívajúcich Služby Prevádzkovateľa uvedených v týchto VOP. V prípade nedodržania
povinností Klientov je Prevádzkovateľ oprávnený prijať adekvátne opatrenia, vrátane
odmietnutia poskytnutia Služby a to bez akýchkoľvek nárokov Klienta voči
Prevádzkovateľovi.
9.11 V prípade porušenia povinností Klienta v zmysle týchto VOP, ako aj v prípade
evidovaného nesplateného záväzku Klienta voči Prevádzkovateľovi si Prevádzkovateľ
vyhradzuje právo odoprieť Klientovi vstup do Prevádzky a poskytnutie vybraných Služieb
Prevádzkovateľa.
9.12 Pri závažnom porušení povinnosti Klienta je Prevádzkovateľ oprávnený odstúpiť od
Zmluvy. Závažným porušením Zmluvy sa rozumie najmä: a) uvedenie nepravdivých
informácií o svojej osobe b) opakované porušovanie ustanovení Zmluvy (min 2x), c)
nerešpektovanie Prevádzkového poriadku d) nerešpektovanie pokynov Zodpovednej osoby,
e) zavinené spôsobenie škody na majetku Prevádzkovateľa, f) spôsobenie škody na zdraví
tretích osôb nachádzajúcich sa v Centre, g) omeškanie s úhradou peňažných záväzkov o
viac ako 10 dní, h) reklama iného fitnes centra, či poskytovateľa obdobných služieb ako
Prevádzkovateľom v Centre i) lákanie iných Klientov na využívanie služieb tretích osôb, ktoré
sú konkurenčné k Službám Prevádzkovateľa j) aplikácia podporných látok v areáli
prostredníctvom ihiel, či iným externým (mimotelovým) spôsobom, k) predaj alebo
poskytovanie zakázaných látok, či iných tovarov Klientom. Odstúpenie od Zmluvy je účinné
od momentu jeho oznámenia Klientovi. V prípade odstúpenia od Zmluvy Prevádzkovateľom
z vyššie uvedených dôvodov, Klient nemá nárok na náhradu škody ani na vrátenie Ceny
služby a to ani jej pomernej časti, ak nie je Prevádzkovateľom rozhodnuté inak . Odstúpenie
od Zmluvy sa však nedotýka práv a povinností vyplývajúcich do dňa účinnosti odstúpenia od
Zmluvy, nároku na náhradu škody, ako aj riešenia sporov medzi Klientom a
Prevádzkovateľom. Zmluvné strany nie sú povinné vrátiť si vzájomné plnenia poskytnuté do
momentu účinnosti odstúpenia od Zmluvy. - Spoločné, prechodné a záverečné ustanovenia
10.1 Tieto VOP platia od 01.10.2022 .
10.2 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jednostrannú zmenu týchto VOP kedykoľvek v
priebehu trvania Zmluvy alebo používania Služieb. Zmenu VOP Prevádzkovateľ oznámi na
jednotlivých Prevádzkach ako aj prostredníctvom oznámenia uverejnenom na Webovej
stránke.
10.3 Prevádzkovateľ a Klient sú vždy viazaní aktuálne platnými ustanoveniami VOP.
10.4 Právne vzťahy uzatvorené na základe Zmluvy a/alebo VOP výslovne neupravené sa
riadia výlučne právnym poriadkom Slovenskej republiky:
a) vo vzťahu k Spotrebiteľom predpismi občianskeho práva, a to Občianskym zákonníkom;
b) vo vzťahu k ostatným osobám (neuvedeným v písm. a) vyššie) predpismi obchodného
práva, a to Obchodným zákonníkom a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi
10.5 Právne vzťahy medzi Prevádzkovateľom a Klientom zo zmluvy uzatvorenej na diaľku
(napríklad prostredníctvom Web stránky Prevádzkovateľa) sa riadia ustanoveniami Zmluvy,
ako i týmito VOP a príslušnými ustanoveniami právnych predpisov SR, najmä ustanoveniami
Zákona o predaji na diaľku a Občianskeho zákonníka.
10.6 Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov osôb (Klientov), ktoré sú
fyzickými osobami, v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z - apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom
pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o
ochrane údajov), pričom Klient poskytuje bližšie informácie o spracúvaní jej/ich osobných
údajov v dokumente „Zásady spracovania osobných údajov“, ktorý je zverejnený na Webovej
stránke.
10.7 Podnety Klientov prijíma Prevádzkovateľ na adrese uvedenej pri identifikácii
Prevádzkovateľa týchto VOP a na e-mailovej adrese info@ski-centrum-bratislava.sk
10.8 Ak nie je vo VOP uvedené inak, Prevádzkovateľ a Klient sa dohodli, že vzájomná
komunikácia a doručovanie písomností môže prebiehať prostredníctvom písomností
zasielaných:
a) osobne, poštou – na adresu sídla zapísaného v príslušnom obchodnom registri alebo
inom registri, alebo na adresu trvalého pobytu,
b) elektronickou poštou (email) – na adresu uvedenú Prevádzkovateľom a Klientom
10.9 Písomnosť/oznámenie sa považuje za riadne doručené (i) pri zasielaní
písomnosti/oznámenia emailom okamihom vygenerovania potvrdenia prístrojom,
prostredníctvom ktorého sa písomnosť/oznámenie zasiela, (ii) pri zasielaní poštou siedmeho
dňa odo dňa odoslania formou doporučenej zásielky s doručenkou, (iii) osobne dňom
prevzatia alebo odmietnutia prevzatia adresátom. Akúkoľvek zmenu adries pre doručovanie
písomností je tak Prevádzkovateľ ako aj Klient povinný bezodkladne oznámiť.
10.10 Ak nastanú okolnosti, ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a
postupe Prevádzkovateľa (vis maior) alebo okolnosti na strane Klienta, na základe ktorých
Klient úplne alebo sčasti nevyužije objednané, zaplatené a zabezpečené Služby, nevzniká
Klientovi nárok na úhradu alebo zľavu z Ceny služieb ani nárok na kompenzáciu alebo
náhradu škody v akomkoľvek rozsahu. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za krátkodobo
zníženú kvalitu Sslužieb, výpadky a tiež škody spôsobené vyššou mocou (vis maior). Vyššou
mocou (vis maior) sú myslené najmä prírodné katastrofy, živelné pohromy, štrajky, dopravné
nehody, nepredvídateľné poruchy na Prevádzkach Prevádzkovateľa (napr. prerušené
dodávky médií, vody a pod.), povinnosti uložené Prevádzkovateľovi rozhodnutím orgánov
verejnej moci ako i iné.
10.11 Ak sa niektoré ustanovenie VOP stane vo vymedzenom rozsahu neplatné, neúčinné,
resp. nevykonateľné, ostatné ustanovenia, týmto nedotknuté, zostávajú v platnosti v plnom
rozsahu. Prevádzkovateľ v takomto prípade nahradí takéto ustanovenie platným, účinným a
vykonateľným ustanovením, ktoré sa bude čo najmenej odlišovať od princípov dohodnutých
v týchto VOP pri zachovaní ekonomického a právneho účelu a zmyslu nahrádzaného
ustanovenia.
10.12 Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Prevádzkovateľom a Klientom zo zmluvy a/alebo
VOP, alebo súvisiacich so zmluvou a/alebo VOP, vrátane sporov o platnosť, výklad, zánik
zmluvy a/alebo VOP, budú strany riešiť primárne dohodou. V prípade, že nedôjde k dohode,
vec bude predložená na rozhodnutie príslušnému súdu SR.
10.13 Prípadné spory medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom, je možné riešiť formou
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Pred zamýšľaným iniciovaním alternatívneho riešenia sporu sa odporúča Spotrebiteľovi,
kontaktovať za účelom riešenia vzniknutej situácie dohodou prvotne Prevádzkovateľa,
mailom na adrese uvedenej na Web stránke. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je
napríklad Orgán dozoru alebo iná oprávnená právnická osoba. Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva
hospodárstva Slovenskej republiky https://www.mhsr.sk/obchod/ochranaspotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektovalternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .
Súhlas so spracúvaním osobných údajov môže klient kedykoľvek odvolať osobne na
prevádzke prevádzkovateľa alebo písomne na adrese sídla prevádzkovateľa.
Klient ako dotknutá osoba si môžu uplatniť u prevádzkovateľa práva dotknutej osoby, ktoré
sú upravené v článkoch 12 až 22 Nariadenia Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb
pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje
smernica 95/46/ES. Ako dotknutá osoba má teda klient právo: (i) na prístup k svojim
osobným údajom, (ii) na opravu nesprávnych osobných údajov, (iii) na obmedzenie
(blokovanie) spracúvania osobných údajov, (iv) na výmaz osobných údajov, (v) na
prenosnosť údajov, (vi) podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad na ochranu
osobných údajov SR, pri podozrení, že sa osobné údaje spracúvajú v rozpore s platnou
legislatívou.
V Bratislave, dňa 01.10.2022
spoločnosťou E.I.E. s.r.o.
Chrobákova 11, SK- 84102 Bratislava, IČO:35 962 038, DIČ:2022079653,
IČDPH:SK2022079653, Obchodný register Okr.súd Bratislava 1, Oddiel: Sro,Vložka
č.:38111/B a Klientom.
Domovská stránka »